måndag, oktober 01, 2012

Buss på eller på buss.

Skulle föredra bus.
Tagit helgen för vad den var. Haft gött möte men ännu en sån där klockren person som det känns som jag känt hela mitt liv men som jag egentligen inte ens känner. Jag gillar sånt. Varför händer det nääästan bara med tjejer? Vart sitter spärren mellan könen?
Hur som helst är det fint.
Ännu en vän i Malmö.
Desmond är sjukt nöjd med besöket på hundfältet. En dröm för en liten korv som denna. Varför har vi inte det i Göteborg?
Tänker du på mig lika mkt som jag tänker på dig undrar jag. Vill jag fråga. Är nog inte troligt. Möjligt. Det finns andra. Men det finns bara en som är som du som har etsat sig fast och vägrar släppa taget även fast du gett dig av.
Fåglar.
Fågel!
Fågelturken.
Man vill man hoppas man försöker. Men medelvägen är inte min längre, vägrar ta den.
Högt lågt. Svart vitt eller allra helst: grönt.
Måste censurera fast jag inte tycker d ska behövas. Alla har väl behov av olika karaktär. Ett hål som måste fyllas. Fyllas, just det. Mark My words and bringit.
Hiphop.
Bara kom nu. Sluta jiddra börja trolla det räcker nu.
#noughsaid


- bloggat på språng.

Location:Lagergatan,Helsingborg,Sverige

Inga kommentarer: