onsdag, november 28, 2012

Alla goda ting är gröna.

Spenat till frukost, lunch och middag!
grööööntärsköööönt.
Kändes verkligen tveksamt tidigare. Jag var trött överallt.
Att ligga på rygg och vila i 30 min i ett mysbelyst rum med värmeljus, och Norah Jones gjorde susen. Peppade om och körde som fan utan tillstymmelse av trötthet.
Fyllde på med spenat och vetegräs.

I morgon ska jag vila. Muskelmässigt. Jag ska jobba, massera och sen ska jag gå på behandling.
Snart är det jul och tiden springer och rinner och allt det där och jag undrar hur det blev så och hur allt det där bra nu är så långt borta men så tänker jag framåt och att det ordnar sig, allt allt allt.
Jag vet det för jag har världens bästa jobb och jag har kajsasandraemmatoveellinorochweronica här. dem är världsbäst. Nästa vecka ska jag till sthlm och där har jag åsaveronicalindamartinaannalisaoliveradarinka mfl. Jag har det fan bra.


Inga kommentarer: