fredag, december 21, 2012

Spårvagnstankar

Konflikten mellan chill och raka rör stör mig lite, hur ska man göra? En del av mig säger ääääh, det ger sig (och det gör det ju) och en annan del säger "frågar man inget får man ingenting veta"och kräver redan nu få veta vart energin skall läggas och inte.
Jag antar att jag hamnar i nåt slags mellanland tills jag bestämt mig. Om jag gör det.

Utvärderar hörlurarna, jag har för många. Tre urbanears plattan, dr dres och Philips construct. Plattan vinner designmässigt, dre vinner ljudmässigt och construct lär ju vara tåligast. Såldes...behöver jag alla?
Nja.
Bas vinner, alltså dre.
Börjar dagen med maskinenfest i mina trumhinnor.
Bas bas ge mig superbas.
Word.

I natt sover jag i Västerås. Innan dess sover jag på tåget. Om dagen får ett slut. Är ganska övertygad. Om inte är jag sjukt onöjd med slutet och då kan det omöjligt vara slutet.
As simple as that.

Kära tomten, jag önskar mig...


- bloggat på språng.

Inga kommentarer: