måndag, december 10, 2012

This girl is On fire!

Themesong of now.

Yes.

Ok vi byter till svenska:)
Det nya är lugnet. Mitt i allt finns det plötsligt bara där. Igen. Hade det gömt sig? Jag bara känner en närvaro av ett lite annat slag.jag tänker att det är bra men jag orkar inte tänka mer än så. Va! Hörde ni? Orkar. Inte. Tänka. Faaaan vad skönt! Vissheten om att det ooordnar sig är högre än på länge och det är asgött, no worries.

Planen är att pussla ihop dagarna, vara lite strukturerad för att få det att passa, klämma in alla vänner innan fredag då London väntar. Mysa och strosa och kanske vara lite materialistisk (troligtvis).
Sprida kärlek, pumpa muskler, svettas och häva drinkar på en tisdag. Helt vanligt fast tvärt emot.

Erkänner att det kändes motigt och mainstream att behöva upp och åka till jobbet i morse som vilken vanlig måndag som helst. Men vagnen var nästan tom, det lyfte mig lite.

Ciaaoonara


- bloggat på språng.

Inga kommentarer: