onsdag, januari 02, 2013

Frustration.

Nu kommer det igen. Jag är arg och frustrerad över att leva i detta skitsamhälle där allt är korrupt och vi matas med SKIT. Kalla mig vad du vill men så ÄR det. Välj att blunda, välj att gå med strömmen om du vill. Det är som att välja piller i Matrix. Tyvärr är inte som Neo för de flesta verkar vilja trivas rätt bra med ihopknipta ögonlock.

Det du tror är bra är dåligt.
Oftast.

Du vill väl och du orkar inte tänka så mkt. Gör det som förväntas.
Du vill vara frisk och du vill att dina barn ska bara friska och blablabla.
Såklart.
Det du inte vet är att dina ansträngningar ger motsatt effekt.
Varför?
För att någon tjänar pengar på det.
Okej jag har tappat min pedagogiska ådra ikväll och jag orkar inte utveckla detta just nu för det är så mkt.

Godnatt.


- bloggat på språng.

Inga kommentarer: