tisdag, januari 29, 2013

Hemmadag.

Klockan är halv ett och jag har inte klätt på mig än, men det gör inget.
Jag har vArit vaken ganska länge men ändå sovit ut, ätit frukost och bakat knäckebröd. Letar boende i Brasilien och sätter mig in i allt det. Försöker.
Rio och illha grande. Så snart, så bra.
Dessutom blir jag hux flux inbokad på ny utbildning, organic bodywork, i mars. Även den i Sthlm och för Cecilia. Perfekt!
Känns som måndag eftersom jag kom hem från Sthlm igår, också perfekt. Sista lediga måndagen på länge bortsett från semestern. Det tar emot lite att jobba just måndagar, men det är väl den mentala revoltspärren jag har. När är det göttast att vara ledig om inte på måndagar när alla andra har ångest. Typ så. Typiskt mig.
Funderar på det där med att köra klasser på heltid och väga upp med det egna. Det är ju så fantastiskt kul och underbart. Sjukt fit blir man också.
Kanske borde jag öva koreografi redan nu. Pumpen, balancen, yogan och combaten kan jag ju för nu men så kommer hotmojon, soman, organic och nya releaser i mars. Fast organicen kommer jag väl bara att vicka på. Tur att jag inte aktivit kör yogalatesen, coren och pilatesen också. Eller?:)
Mitt liv är rörigt men fint.

Tråkigt inlägg, jag ser.
Bäst jag gör ett ryck!

- bloggat på språng.

Inga kommentarer: