måndag, januari 28, 2013

Tillbaka där jag hör hemma. Men stockholm är alltid lika trevligt, jag njuter och jag tackar för möjligheten att få åka dit över en förlängd helg, få bo i svit, träffa vänner, och insupa soman. Jag ska skriva mer om just den sen, men nu blir det lite kortare eftersom jag snart ska ta tag  mig själv och bege mig till SATS igen. På hemmaplan, med sedvanliga måndagsklasser. (hur länge har mina måndagar sett ut såhär? jag minns inte)

Det har varit en fin helg på alla sätt och vis och jag är förundrad över att jag faktiskt sovit ett bra antal timmar varje natt. Inte för jag har sömnproblem utan för att det finns en tendens att vara vaken länge när man vill hinna med mkt på begränsad tid. Kanske för att jag hade ett långbesök hos samma vänner för bara drygt en månad sen. Lyxigt. Mötena, pga spontaniteten och tidbristen, blev färre den här gången, men inte sämre för det.

Utmaningen nu är att bemästra den här veckan. Jag vill ju träna soma men utan att tära sönder min kropp som redan är lite trött efter helgen och som redan har 6 klasser inbokade på tre dagar. Hm. Dessutom behöver jag dra in cash på annat håll. Det är filmfestival och jag vill gå. Så vill jag träffa mina vänner här också. Rätt nöjd med att redan ha tre(4) viktiga inbokade.
Livspussel. 

Och nu måste jag bege mig.

Inga kommentarer: