torsdag, januari 24, 2013

Står det rätt till?

Man kan undra ibland. När jag ska jobba tvingar jag mig motvilligt upp efter x antal snooze. När jag kan sova länge länge går jag upp nästan av mig själv, drar en grön,tycker att minus tio är okej och drar t Landala för att vara med på en balance. För att jag bara haft mina ordinarie fem klasser den här veckan och jag tydligen tycker att det räcker men en vilodag eftersom jag ska på utbildning och träna hela helgen sen.
Normalt.
Men också för att jag somnade i tid och vet hur skönt det är att börja dagen såhär.
Och behöver jag kan jag vila sen.
Så.
Det här blir en grym dag!
Jag ska hämta Blondie och passa passa. Massera och sen umgås tänker jag. Det blir brabrabra.

Speciellt med bas i lurarna. Och space på vagnen!

- bloggat på språng.

Inga kommentarer: