söndag, mars 10, 2013

Funfunfun.

Egentligen var jag rätt trött igår, hade inte sovit tillräckligt pga gardinerna och allt. Hade viss beslutsångest inför vad jag skulle tillägna kvällen åt, men sen tänkte jag äääääsch. Åkte hemifrån 15:15 och kom hem 05:45.
Däremellan...
Fick nya bodybalancen. Var på förfest med ett gäng sköna människor som jag aldrig träffat förut. Alltså kände jag ingen där. Spelade bilspel. Kastade dart. Åt tårta till middag. Falafel till efterrätt. Skulle premiära med collegefest på Villan men efter en timme i kö gav fötterna upp och premiären blev på park lane istället. Tre timmars dans. Fett kul. Blev av med min väska med mobil och plånbok. Fick tillbaka den igen och uppskattade den ännu mer. Hann precis med vagnen hem. Zz.
Win.

Sånt här händer inte om man håller sig i fyrkanten.


- bloggat på språng.

Location:Norra Gubberogatan,Göteborg,Sverige

Inga kommentarer: