måndag, maj 06, 2013

En dag.

Livet tar nya svängar hela tiden. Tack som fan till mig själv för att jag lett mig hit. Ingen dag är den andra lik, bannemig, and how i love that!!!
Tack till er som får mig att uppmärksamma det.
Idag har jag vaknat från mardrömmar till underbart morgonljus. Ätit två ägg i smoothien och trampat på det kokta. Stått i receptionen en hel dag utan att få en massa skit. Lunchat i solen med Elin som servade mig med fantastisk wrap och kaffetermos. Solen brände. Jag har köpt böcker och fått fina mail. Kommit hem till ett annat hem som ligger högre upp och har större yta och är så vackert så. Här får jag breda ut mig och äta fantastisk hemmalagad mat i tystnad och ta del av allt möjligt. Löjligt nog får jag betalt för det. Det är knappt så man kan tro't.
Jag kommer skippa det stora filmbiblioteket och fördjupa mig i livsflum innan jag somnar. I den här våningen.
Obrigada.


- bloggat på språng.

Location:Nya Allén,Göteborg,Sverige

Inga kommentarer: