lördag, juni 01, 2013

Idag vaknar jag va mig själv före 8 och ser, återigen, den blå himlen. Uppsöker att det är SOL på balkongen (kiffe sa att det aldrig är det) så tar med mig frukosten ut dit tillsammans med GP. Så med magen mätt av knäckeäggsmöryoghurthallonkanelkokosfrönhonungchokladkaffemjölk mellanlandar jag i sängens värme. Idag är en sån bra dag. Om en timme är jag på Landala för att köra soma och se vidare ut på den stora ön för body combatkvartal. Pepp men om än lite mör i kroppen. Vilodagarna har inte direkt varit frekventa, men samtidigt känner jag mig stark. Liksom förra veckan ska jag hem och duscha för att sedan kicka det på andralång som denna dag har sin alldeles egna dag med folkfest och allt. Sen kan man välja på efterfest på villan, tunes på kontiki eller dubstep på röda sten. Trots att kiffesandrakajsaelinellinor har flytt stan så har jag ju iaf jessicatoveemmaweronica på plats och ingen missar ju dagens happenings. Eller kvällens för den delen.
Win.


- bloggat på språng.

Inga kommentarer: