söndag, september 01, 2013

min tid. nu.

Jag trodde att jag skulle hata att ha lägenheten för mig själv, men jag är tillfreds med det. Finner mig i situationen och är här.
Egentid och jag behöver det. Känna det. Vara i det. Grubbla. Bestämma. Vara. Våga. Jag måste våga. Jag står snart vid kanten, jag kan känna det. Behöver pushen.
Den kommer snart.

Måsta utmana mig, välja bort rädslan. Helst inte snart utan nu. helst.
to whom it may concern.
Don't sit and wait  
Don't sit and dream  
Put on a smile
Go find a scene
I'm sure you'd meet
Someone who would really love you

Musiken fyller mitt rum, mitt nu, mitt jag. Den kommer just precis nu av en anledning och den känns klockren.
push it push it push it real good.

så jag tackar i förväg, för allt som snart landar hos mig.
det oundvikliga fina, fantastiska, upplyftande alltet.
tacktacktack.

den här fisken är långt ifrån död.
bara så du vet.

Inga kommentarer: