onsdag, september 04, 2013

Framåt.

Jag gör ett dyk tillbaka i tiden genom att traska på min gamla gata. Oundvikligen dyker minnen upp. Trots att jag inte bor långt härifrån nu går jag sällan här.
Känslan.
Jag brukar referera till den tiden som "mitt gamla liv" och det känns verkligen som ett annat liv.
Jösses.
Så avlägset. Så mycket då. Så sjukt annorlunda. Ett helt annat jag. Fortheworse.
Men missuppfatta mig inte, jag ångrar inget. Jag är tacksam för dem åren, för utan dem hade jag aldrig varit här. Här. Precis nu, precis såhär. Det vet jag.

Förut gick jag promenader med desmond här. Nu är jag på väg till Ica för att jag hörde att de har prisvärd tzay där. Kött är inte längre en del av min dagliga kost. Om jag inte skulle känna för det förstås. Vilket kan hända men gör det sällan. Och det är forthewin.

Livet är fascinerande.
Jag undrar vart jag är om ett år. Fysiskt. Mentalt. Själsligt.
Men jag vill inte veta.
Det visar ju sig ändå:)

- bloggat på språng.

Location:Kungälvsgatan,Göteborg,Sverige

Inga kommentarer: