söndag, september 22, 2013

Recappar lördagen och tänker på dofter och beröring, sinnen. Känslan.
Dras till den där utelämnande, han frågade mig om jag fick upp nåt krig...

Nej, men jag kände din värme när jag blev den kalla.
Jag kände mig liten när det fanns en sån tydlig kontrast. Det var så längesen.
Varm.

Kommer och går, kommer och går. Tänker på mina fruar och undrar vad ni gör. Jag är vaken men kanske inte borde, eller?

Äsch.

Hud och hörsel. Doft och beröring. Nästan överdos. Mitt hår är oljigt tack vare någon. Min själ är glad på grund av många.
Syntetisk is. Äkta känslor. Falska spel, läste jag och ville genast se mer.

Kanske är det bara en obetydlighet som faller i glömska, kanske är det allt och lite till. Som alltid är det tjusningen i livet att aldrig veta. Idag är idag, nu är nu och i morgon är en annan dag.
Keepitsimple.

Ändå är vi nästan för bra för att vara sanna. Doft, beröring, hörsel. Spelar det någon roll vad man strålar ut när folk är blinda?



- bloggat på språng.

Inga kommentarer: