måndag, september 23, 2013

444.111

Denna dagen, ett liv. Tidsuppfattningen känns helt absurd och igår kväll känns som förra veckan. Det är det ju iofs men det var inte så jag menade.

Sett två bra filmer idag. Fyra den här veckan. Två på bio.
The conjuring.
The impossible.
Mary and Martha.
Before midnight.

Känslorna dröjer sig kvar.
Orden. Deras och dina. Mina.
Jag lagar dig med vetemjöl och vatten.
Magmuskler och axlar.
Han är tillbaka. Den lille som älskar mig villkorslöst. Jag inser att jag har saknat honom. Känns som nyss och ändå som en livstid. Den här sommaren.
Jag kan inte sätta fingret på det alls, men jag tror att jag har genomgått någon slags förändring. På nåt sätt har så mycket hänt men samtidigt inte. Mycket jäkla kvalitet i möten. Närvaro och liv. Värme. Aldrig har jag varit varmare.

Jag vill fly tillbaka eller bort. Lite så. Till det riktiga eller bort ifrån det? Perspektiv.

Händelserik späckad vecka. Summering: Mkt bra. Som vanligt räddade helgen själen, kanske lite mer än förväntat.
Har jag lämnat djuren för Gina.
Kryptiskt.
Your loss.


- bloggat på språng.

Inga kommentarer: