måndag, oktober 07, 2013

En ny vecka. Igen.




Hej sköna måndag.
Jag sover ut bland allt som ligger och trängs i min säng. Jag har återigen spenderat ett dygn hos min andra familj. Det egna hemmet halkar ibland lite efter.
Funderar på om jag ska ta upp kampen om fest nästa helg. Det var ju så länge sen nu.

Framför mig ligger en öppen vecka.

Kokade gröt på kokosmjölk. Slängde in tvätt. Gick promenad med Johan och Martin i öronen. Steg för steg för steg. Det är fortfarande varmt ute.

Vet inte om det är en lunch eller en andra frukost.
Nymalet kaffe. Knäcke med jordnötssmör och banan.

Berlin är bokat. Jag måste maila han, duden. Läser i GP om en helt fantastisk veganfrukostbuffe i Berlin. Den ska vi testa, Kajsa.

Diskar någon annans disk och tar flera andetag.
Ibland är allt så öppet att man liksom inte vet vad man ska ta sig för.
Spelar wordfeud med främlingar. Det borde väl stimulera hjärnan åtminstone lite?


- bloggat på språng.

Inga kommentarer: