söndag, november 24, 2013

Berlin, baby.

Vaken.
Tidsbristen var ett faktum redan från början och det stressade mig lite, gör.
Klubbarna har öppet nonstop.
Lägenheten är awesome.
Utanpå är allt grått, innanför fantastiskt.
Vi gör och är och hungern slår till hårt men kanske inte så oväntat. Nu är den här och de andra sover. Staden gör nåt med mig som gör varje mål till en fin smakupplevelse och jag äter upp snabbast. Pratar jag mindre eller är jag bara sjukt hungrig varje gång?

Vi skulle klubba.
Vi hade gått upp 3:30 för att påbörja redan och sovit mindre än 2h sen dess. När klockan passerat 01 var vi hemma i lägenheten ovh njöt av en varm dusch. Hoppsan.
För att maxa den här söndagen.
Maxa den med loppis, veganbrunch, mera streetart och sånt. Tre musketörer. Sug i magen. Måste nog bjuda mina kamrater på en fin sång att vakna till. Nej, jag tänker inte sjunga. Det finns ju Spotify. Tack för Spotify.
















- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Schillerpromenade,Berlin,Tyskland

Inga kommentarer: