måndag, november 25, 2013

Före.

Ikväll kommer jag ha mer bläck nånstans. Fantastiska Peter har ett mission på min hud. Tiden fram t nu har varit så busy att jag knappt hunnit tänka på det, kanske lika bra, men nu är det snart!

Intensiva timmar sen vi började den här weekenden som nu är till ändå för den tredje musketören men vars egentliga syfte börjar först nu. I alla fall för mig.

Igår rumlade vi runt i den gråa stan som bjöd på rå kyla och stängda dörrar. Istället för att testa klubbar testar vi smaklökarna. Bäst igår var det väldigt skandinaviskt koola hipsterstället där duden var svensk och trevlig och jag drack den godaste americanon ever.
Och köpte ett kilo pricey kaffebönor.
Vi har strosat, åkt spårvagn, ätit medioker burgare med skelett i taket. Druckit irish coffe.
Dansat på perrongen.
Kajsa har åkt.
Lina sover.
Det är måndag morgon och snart är det dags.





- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Schillerpromenade,Berlin,Tyskland

Inga kommentarer: