torsdag, januari 09, 2014

Bikram.

Känns som jag är min bubbla idag. Lite sömn. Vistats bland folk men ändå för mig själv så jag är kvar i bubblan och har sovit middag i två timmar. Tyst och mörkt. Förlåt att jag tjatar men det är så mörkt.

Bikram leder mig framåt och jag svettas mer än någonsin. Det känns renande och bra. Höfterna blir mjukare, sinnet klarare. Sen i söndags har jag kört tre bikram so far och sedan varit inne i varm sal ytterligare 3,5h och svettas som en gris 30 av de minutrarna och som en råtta de andra. Typ. Mycket vätska har passerat genom den här huden på det senaste med andra ord. Det måste vara bra.
Om en månad är jag i thailand. vi är. fan vad fint.

jag har glömt hur solens värme känns på huden.
nästan också glömt hud mot hud.
vad jag har färskt, är lukten av färsk svett.
mycket tvätt blir det.
svett blir tvätt.

igår pärlande jag två björnar och gav bort till två B.
Skallen blir grötig av att sova middag.
hejdå.

Inga kommentarer: