söndag, januari 12, 2014

in a better state.

de svettiga kläderna torkar och luktar inne på mitt rum. jag tänder det som finns kvar från mitt byredoljus och blundar för röran här inne.
jag är.
idag kirrade jag resan mellan bangkok och shanghai. hade världens lugnaste dag på jobbet. svettades massor. blev yr vid kamelen. kollar weeds.
jag har tid nu. börjar året med tid. tid för mig. den här veckan har jag tagit hand om mig genom att se världens bästa film, gå på tre bikram, ge tre hotmojo, pusha mig i nya soman, bjuda på bodybalance och pump, veta att jag klarar det, lägga pärlplattor, ätit middag med mycket och många fina människor, fått behandlingar, gett behandlingar, matat med bra bränsle och en liten dos vin och joe för själen.

något lite mer är på plats tror jag. iaf känns det så lite mer idag än igår. det känns bra. jag känner mig hoppfull och pepp istället för det jag kände innan. det är bra.
jag ser framför mig hur dagarna fylls och jag påminner mig själv om att vara här. här. nu.

och alltid, alltid,
tack.

Inga kommentarer: