fredag, januari 17, 2014

normal is the enemy, normal is the end of me.

down i serieträsket nu när jag har tid. sjukt nicea dagar. ju mer jag tränar desto starkare och piggare blir jag. kanske låter logiskt men också ologiskt. jag borde vara trött nu men jag vill se weeds tills solen går upp. om den ens går upp. men jag ska ju på bikram.

detox.

funderar på om det finns folk jag borde detoxa från, inte egentligen kanske, eftersom jag tycker väldigt mkt om alla i min närhet nu. men vissa tag borde kanske släppas. för min skull. eller har jag redan gjort det? av och på av och på. av.

jag ska banne mig förvänta mig det bästa, alla kategorier. varför skulle jag inte det? va!? justsayin.
det är väl det som är tanken med allt det här just nu. när man stänger en dörr öppnas en annan.
well, lets get to it.

i could use a break, me need to go down on life.

Inga kommentarer: