måndag, januari 06, 2014

Rött.

Bra för hela svenska folket att börja året med en röd måndag!
Jag var på bikram igår, nu jävlar! Året börjar med massa massa träning innan resan i feb.

Min hookupsmoothie just nu är gjord på mango, turkisk yoghurt, honung, mandelsmör och garam masala. Inte banan! Wow. Så efter dagens fina, svettiga lunchsoma kör jag en bar, en smoothie, ett glas finkaffe med kokosolja, tvätt och body balancekoroegrafi.
Målet är antingen bikram kl 18 eller bio kl 20. Spelar jag korten rätt är belöningen alltså egenträning och kvalitetstid med fint folk.man får hitta sina egna triggers! Lätt att sväva iväg när man är så fri.

Målet är bikram absolut minst tre gånger i veckan. Ego. Förutom det har jag åtta klasser på sats men alla kräver inte fysisk ansträngning av mig. Bara typ 6 av dem:)

Utöver det här skulle jag behöva fylla upp med massage och reflexologikunder så att cashen rullar in lite bättre. Boka tid nurå! Jag är borta drygt en månad sen så d gäller att passa på.


- bloggat på språng.

Inga kommentarer: