fredag, februari 28, 2014

Fredagen, del 1.

Idag blev den längsta sovmorgonen på hela resan, vaknade 9:30 och vände mig om, förvånad över att jag var ensam i sängen. (Elin, vart är du?)
Det blir väl så när man har delat rum och säng med mellan en och fyra personer i flera veckor, lite öde.
Kontentan blev väl för stor säng, för låg volym på alarmet och en lång gårdag. Inte för att det gör nåt, jag har ju inte mkt att stressa över nu. Iaf inte tidsmässigt. Eller nej, inget. Stress kan vara bra ibland dock men inte oro:



Word.


Fick iaf speeda på för att hinna äta frukost och nu ska jag byta rum och flytta upp två våningar eftersom jag blir kvar här ett tag till. Måste ta ut pengar. Pengar pengar. Jag har visst namnsdag idag. Jag ska vinna idag. Man behöver betala räkningar idag. Jag kan göra det ikväll för här ligger vi ju före:)

Ska packa ihop och röra mig uppåt. Se vad jag har kvar i klädväg som är rent. Ska man duka under och lämna in lite tvätt kanske. Ja kanske. Slippa komma till Kina med en rygga full med skitiga kläder:)

Det blir nog fler ord i rymden nu när jag är ensam, behöver vädra lite. I såna här lägen älskar jag sociala medier och allt sånt lite mer.

Förresten. På grund av min försovning tog papayan slut på frukostbuffen. Fail. Men de hade padthai! I morgon vaknar jag tidigare.




Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: