onsdag, februari 26, 2014

Kära dagbok...

Hej.
Ska nu avnjuta en sista lunch på ön innan jag lämnar för den här gången. Sitter återigen i lugnet på sarikantang och inväntar en papayasallad och shake. Taxin kommer om 1,5h och sen ska jag färdas mot ett Bangkok som jag hoppas har lugnat ned sig en smula. Vaknade före 06 i morse och vinkade av tjejerna som skulle med buss i ottan. Såg en helt ok soluppgång på haad rin och somnade sedan om på leelabeach där jag kramat ur mina sista strandtimmar. Siktar på solläge på båten också så än är det inte helt slut.
I Shanghai är det trettongrader. Det känns kallt. Jag vill inte använda skor igen men det här är väl den sista barfotapromenaden på ett tag befarar jag. När havaianas känns som stövlar, hur ska jag då lyckad förpassas in o converse?
Jag njuter av mina lyxproblem.

Lite skumt att vara allena nu efter att ha umgåtts mer eller mindre konstant med olika folk. Ovant men kanske tid för det. Reflektion. Tankar. Så är det nog.




Soluppgång.


Aktuell utsikt.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: