fredag, mars 28, 2014

vädergudarna hör min bön och går från 3 graders grått till en dag då man kan gå utan jacka och behöver solglajor. tack.

jag gör en dykning tillbaka i tiden och testar att rengöra barret med ägg och honung efter att nu inte ha tvättat det sen i början på februari. jepp, hej hippiehår. men jag gillar det mer såhär än när det är nytvättat med schampo. minns dock att jag hade både ägg och öl i håret hemma i västerås back in the days. jag var visst klok redan då, jag har bara glömt bort det lite. får se hur det blir den här gången!

ägg is the shit!

eftersom elin har lämnat stan och min sida därmed är tom tänker jag, i väntan på att eventuellt sällskap ska dyka upp, själv bereda plats i solen med mitt lilla djur och kanske en bok eller så. helgen breder ut sig. sooooon.

rödbetsbiffarchevreruccolaöpplelökhonung står på tur.
cheers!

Inga kommentarer: