torsdag, april 24, 2014

Gårdagen var så flippad och lång.
Jag var på en utbildning för ett jobb jag inte ens fått.
Jag instruerade.
Behandlade en vän för första gången.
Var på intervju och kom på mig själv med att tycka att den svåraste frågan var att lista mina negativa sidor. (...I've come a long way. Det måste ju vara höjden av positivt tänkande, eller?)
Fick ett nytt extrajobb. (5)
Blev bjuden på middag, indiskt.
Samtalade totalt 6h med två personer som jag aldrig tidigare pratat med. Somnade alldeles för sent men fasa över morgonens kommande trötthet som aldrig infann sig. Sommarens vibb är infunnen och allting flödar igen.
Så. Jävla. Fint.




Första parkhänget i år: annandagpåsk. Slackline i kungsparken.


Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Södra Allégatan,Göteborg,Sverige

Inga kommentarer: