onsdag, juni 25, 2014

överallthelatiden

okej. ordbajsar för orkar inte strukturera för jag ska sova och jag har stirrat på skärmen för länge, men det har givit mig en massa och samtidigt skyddad mig från mig själv, haha.
den här dagen har varit så mycket bättre än igår. yup.
bättre mood over all. pre-nummersläpp på jobbet, fick lyfta en massa kartonger och kränga tidningar OCH diskutera djup shit över dimensioner. fick oväntad komplimang från total främling när jag stod och drällde på drottningtorget. fick tankarna att börja rulla all over igen. beteende. rädslor. begränsningar. jag gillar inte begränsningar alltså, men ändå sätter jag dem på mig själv. inte med flit såklart. behöver briefa.
tillbaka för att drilla i den varma salen. så fint. så fina. svett! kärlek. beröm. utbyte.
med näsan i mobilen för att behålla känslan av att vännerna är här fast de är där. därför. skiter i om jag snubblar.
praisethelordforfood.
man tränar mer, man gör mer, aptiten ökar. halleluja.
verklighetsflyktens andra säsong är slut. OITNB. fan.
varvat med skratt. slaps. ideer. kärlek.
och min snurrande skalle.
det där om att om du vill ha nåt du aldrig någonsin haft måste du också göra sådant du aldrig någonsin gjort. put yourself out there, so to say.
working up my courage.
håller på att glömma hur man stavar på engelska. wtf!
imorgon. är idag.
färg!!

Inga kommentarer: