lördag, juli 19, 2014

De där små äventyren som betyder allt.

Ibland får man vara busig.

Man ska välja sina fighter men även resten av sitt liv. Ibland kör man bara o ibland får man ställa A mot B och kalkylera på sitt egna sätt. Sen göra slag i saken.
Jag insåg svårigheten i att vara helt närvarande när platsen jag befann mig på inte överensstämde med den jag vill vara på. Då drömmer man sig bort, längtar bort, längtar framåt. Att fortsätta ändå är det första förödande beslutet och kommer att följas och döljas för att övertala, det blir nog bättre sen.
Det blir det inte, det blir bara svårare att ta sig ur, kommer du att tänka.

Så tacka fan för att jag vet bättre och lever efter egna ideal inte deras.

Om du inte kan njuta av stunden behöver du göra nåt åt stunden.
Nu har jag fått livskraft att klara mig en stund till för löften är löften även om jag inte då var den jag är nu så kan jag inte svika mer än såhär så jag håller huvudet ovanför ytan fastän tången ibland slingrar sig runt tån och vill dra ned mig.
It is what it is.

Sommaren är fucking awesome!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: