torsdag, juli 31, 2014

Gotta b said

Despite all, fyfan vad mkt fet musik jag har peppat! Det får mig ännu mer att undra vad jag hade för mig innan.
Precis sett mobb deep, preppar för snoop och outkast. De senaste åren har jag sett wiz Khalifa, kendrick llamar, Kanye west, public enemy, common, angel haze, Nelly furtado, b.o.b, nnekka, wu tang, janelle monáe, Alicia keys, nas, Kraftwerk, Rodríguez, james blake, och detta är ju förutom alla svenska grymma artister som Timbuktu, syster sol, kapten röd, maskinen, movits, looptroop, lilla namo, kwaai, Cleo, elliphant, Petter, gnucci, Håkan, ansiktet, Robyn...å jag har säkert glömt en massa. Snart fylls lista på med wow. Det är fan helt otroligt.

Tack som fan. Göteborg is da shit!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Västra Hamngatan,Göteborg,Sverige

Inga kommentarer: