onsdag, juli 02, 2014

Om jag sticker nu, är det att fly?

Jag slår bort de där tankarna som pockar för femtioelfte gången, vägrar ge dem energi.

Funderar på om lugnet efter mitt inre drama har gjort kontrasten så stor att det nu känns meningslöst. Men jag är väl ingen dramaqueen?
Att det ska vara så svårt att se sig själv utifrån. Att det ska vara så svårt för vissa att förstå vem jag är. Att det ska vara så svårt att visa det ibland och i andra fall lika självklart som den förorenade stadsluften jag fyller mina lungor med.

Ha inte behov av något men önska dig allt.

Just det, just det.
Jag ska skriva en önskelista, banne mig. En kopp te och en önskelista ska kvällen generera i. Sen ska den hända, den där jävla listan.

Ambivalent.




- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Korsvägen,Göteborg,Sverige

Inga kommentarer: