onsdag, juli 09, 2014

Värmen vinden och solen får mig att tänka på slöa sommardagar på stranden på senoren. Det hade varit skönt att vara där.
Pusslar med mer än heltid och det sociala livet som bara ökar i vindkraft och skänker mig så jävla mkt. Jag har åkt båt till fel hållplats, blivit dränkt i regnet, kollat på en hel fotbollsmatch, sovit borta mer än jag sovit hemma, packat in mitt liv e kånken och tygkassar och frågan om när jag ska hinna tvätta min svettiga tvätt är ett konstant mysterium.
Solen bränner genom superhuden och hela mitt jag gör motstånd mot att gå in igen, in till telefonen och jobbet. Men playknappen är intryckt och med alla missions kommer också en kraftig vibb som fångar mig från sidan och får mig att le oavsett hur mkt regnet har vätt mitt hår och paraplyet hänger kvar på sin krok.
Efter konstens alla regler ska jag fokusera på att vara jag så mycket jag bara kan. Resten får ni andra sköta. Ta ett steg tillbaka så ser ni. Mig. Och allt det andra.


Minus på sömnkontot men plus på karmakontot. Komplexa konstiga speciella ljustorn har tydligen blivit min inriktning, föga förvånande.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: