söndag, augusti 24, 2014

Dream big.

Ett dygn sen känns som en dröm, och jag visste det. Det var därför jag kisade lite med ögonen och tog det där mentala fotot, för att försäkra mig om att det verkligen hänt. Fast det är långt ifrån första gången. Konstigt att man gör så.

Det var bara nåt som kändes annorlunda och därför har det etsat sig fast sådär mkt så jag inte kan låta bli att komma tillbaka till det hela tiden.
In my mind.
Det är fint men lite irriterande för det skapar så många frågor.
Borde man agera eller bara vara?

Gårdagen blev likt den förra veckan en lång vila, kanske är det en bra grej. Veckans dynamik...snart ska den förändras igen. O idag ska jag röra mig hela dagen. Ser fram emot det faktiskt. Inspiration och rörelse av detta slaget har det kanske varit en smula för lite av om jag ska vara helt ärlig. Det är en hel del det har varit för lite av i det senaste och orsaken är nästan uteslutande att det varit på tok för mkt åttatimmarsjobb.
Skärpning.

Drömmare drömmer drömskt.
Vaknade och somnade om. Drömde om frustration.
Nu ska jag gå upp så jag slipper få bråttom.

Söndag, hej.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: