lördag, augusti 16, 2014




Sitter på den här bussen ute på landet nu. Hade aldrig åkt den eller varit i säve för inte så längesen men livet är underbart och bjuder på nya överraskningar hela tiden. Att sitta här nu men lagom mosig lördagshjärna efter att precis intagit första födan på dagen där jag inte tagit mig upp ur sängen annan än för att vinka av sällskapet och lyssna på feta i am legion som jag för en dryg vecka sen såg live på stay out west. Som jag Aldrig hade hört talas Om dessförinnan. På väg mot filmkväll och kvällspromenad. Med boysen.



Nästan de☝️iaf. Plus minus.

Igår gjorde vi nef. Vissa för första gången. Så om livet tog mig t detta nu undrar jag vart det bär av härnäst.
Gränslöst.
Så vill jag leva.
Och det värmer att tanken på frånvaro skapar saknad hos dem. Jag saknar lite, men vet att det finns en tid för det mesta och hur det behövs och är så väl väl unt.

Nu ska jag kliva av. Säve.




Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: