söndag, augusti 10, 2014

festivalhjärnan.

den här festivalen blev så annorlunda mot den förra, det är intressant.
men beständigaste följeslagare kände jag inte alls förra året vid den här tiden, tex, bara det.
omständigheternas fantastiska allt ledde mig till massa skoj off chart så den här gången avslutades ändå festivaldagarna på topp...efter första kvällen var det ändå ganska mörkt när jag kom hem, dränkt som en katt och barfota. andra kvällen var det hotyogapants i gryningsljus och tredje morgonen behövde man ha solglajjer på väg hem från efterfesten. highlife.

zebra katz  <3 ens="" ga="" man="" p="" s="" ska="" vad="">i am legion.
ellipant. alltid fet. det enda som gav mig gåshud.
maggio. vackert. känsla. känslor.
robyn o röyksopp. lasershowsröj med bas som går genom märg o ben sker för sällan i sverige.
outkast. glömde nästan bort att jag såg dem. lite besviken. storbildskärm på en kvinna som sitter med särade ben och tar av sig trosorna. givetvis ser man inget, men ...varför?
teddybears. ölkagge med röj. rösta inte på sd.
silvana imam!
mos def. chillastic skön dude.
mapei.
joey badass.
labyrint.

och. jag har säkert glömt nåt.
efterfesterna <3 bas.="" chicken="" k="" p="" pbubblor="" rde="" s="" teryaki="" tung="" vackra="" vyer="">
måste sova.

Inga kommentarer: