tisdag, augusti 05, 2014

tack.

Jag svämmar över igen, av tacksamhet och välmående.
Balkongdörren står på glänt men luften är skönt sval. Levande ljus fyller ut en del av mörkret och blandas med det artificiella och tystnaden som sprider ut sig efter alla ord ord ord ord.
De här två dagarna har fyllts med jobb, men sen. Sen har två olika fina vänner deltagit på mina klasser. Vänner som jag har lärt känna det senaste året. Svettas tillsammans, laga godsomfanvegetarisk mat som äts med njutning och sen för jävla bra eftersnack om allt allt allt. och inget.
DET är livskvalitet.
Red bull ger mig inga vingar, men sånt här gör.

I morgon ska jag  sväva genom dagen, dricka kaffe och bli plåtad, trycka på folks fötter och sen är det nära. Jag har väntat och längtat i ett år. w a y o u t w e s t. för jefla bra för att missa, oavsett och punkt. så är det bara. så dessa två fina kvällar har väl kompenserat dessa vänner bristande närvaro. jag ska dansa och leva, äta och le va. fastän hjärtat blöder (nej det gör det inte ens, men det lät bra)

Inga kommentarer: