söndag, augusti 03, 2014

om ändå mitt golv hade varit av gräs.

jag tvättar i smyg igen då söndagskvällar verkar vara den enda tiden jag är hemma och har tid med detta. fast man inte får tvätta på söndagar, enligt bokningsschemat, och speciellt inte vid den här tiden skulle jag tro.

har lite separationsångest med alla som jag inte tycker att jag hinner träffa tillräckligt ofta, vilket är nästan alla. fattar inte hur det redan kan vara måndag igen och fattar verkligen inte hur så stor del av vår befolkning tycker att det är en okej tillvaro att springa runt i det här hamsterhjulet. förstår. verkligen. inte.
gläds åt att det endast är tre packade arbetsdagar denna vecka innan det är dags att bege sig way out west och in i en härlig dimma av gemenskap, umgänge, musik, dans och berusning. har längtat sen förra året. kommer sakna dig, emma.

helgen. orkar inte ens recappa. den var bra. jag är nöjd. jag rotar i den medvetna jaget och drömmarnas rike.
under loppet av helgen har jag blivit kallad allt från streetsmart, pocahontas, skogshuggare, gummiträd, destroyer of shades...

and there it ends.
for now.

Inga kommentarer: