tisdag, september 02, 2014

September Visar sig från sin bästa tiden och folk går omkring och svettas i dunjackor.
Jag njuter av min nykomna flexibilitet på väg hem från ett av mina nattliga extraknäck. Rider en av stans alla vagnar genom en solig älskvärd stad med hela dagen framför mig. Kroppen ömmar från gårdagens last av fysisk aktivitet och öronen är fulla med waywaybackmusik som matchar mig just nu.

Jag minns januari som kanske var lite som september Kommer att bli. Hur jag parerar alla träningstimmar med en hel massa sömn. Det har redan börjat. Har sovit timmar på dagen både i söndags och igår och nu tio timmar i sträck.

Återhämtning.

Aah.

Och i morgon vid den här tiden är jag tillbaka i Skanör. Gör mig onödigt sentimental sedan förra besöket som växer ju mer distans jag får till det.

All kärlek, det finns så mycket.




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: