måndag, oktober 06, 2014

(parentes)

så omvälvande att möta världen igen.
jag ska berätta mer sen, men nu går det inte.

i morse tog jag sovmorgon till 06.
sovmorgon till 06!!
jag startade dagen med fin yoga för carro och sedan meditation.
sen det och det och det.
undrade hur jag skulle förmå mig att hålla ett body pump pass efter allt detta.
det gick.
kärleken som mötte mig i den fullsatta yogasalen berörde mig mycket. orden jag fick, energin vi delade. vetskapen om hur rak och ärlig kontakt jag har med så många, hur fina mina vänner är. hur jag ser och känner att de har saknat mig, hur de uttrycker glädjen över att jag är här nu, hur jag ser att de menar det men inte vill pusha mig.

shit shit shit.

jag svämmar över.
rullar det tårar över mina kinder är det inte utav sorg.

jag känner så enormt mycket kärlek och fridfullhet nu. vill bromsa världen många snäpp men har fått andrum att ta det i min takt.

det blir en dusch. det blir en timmes meditation.
jag längtar till sängen.

frid.

Inga kommentarer: