torsdag, maj 07, 2015

Från snöiga norska bergstoppar till försommar i Stockholm fick mitt tid och rumsperspektiv att rubbas ytterligare och känna samhörighet med alla olika crews jag hamnat i. Älskar't!

Stockholmsvistelsen innefattade ashtangayoga, tillfälligt femmannakollektiv på trettioivå kvadrat, jefla massa mat, smärta, promenader, ord, sol, sommarvibb, uppsalavisit, toppning, gaddning, shopping, bilkörning, bröllopsplanering, bussresor, norrtäljeguidning...med mera.
Trots att jag inte hade fokus på att träffa fler än Veronica o martin hann jag med Freja,Linda,Lovisa och även då christinepettermarlenepelle&tvåavveronicasbröderochenflickvän. Ganska bra jobbat. Dessutom två felbokade tågbiljetter så mitt fynd blev sådär bra men äsch och åter äsch. Vad är pengar när man har så mkt kärlek? Nada.












Inga kommentarer: