fredag, december 09, 2016

Ligger på golvet med en foamroll som huvudkudde, nöjd över att den fick följa med till Bali den här gången. Har däckat min följeslagare med behandling.
Lagom öm kropp efter gårdagens body pump och morgonens fantastiska yoga.
Det är den nionde december men jag måste tänka efter en stund innan jag vet det.  Jag vet det egtrsom det var hennes födelsedag igår, min frus. Hon borde varit här då men vi tar det sen Kajsa.
Dagarna går och är nu all in i Bali mode. Det lite mer varierande vädret känns uppfriskande och påminner lite mer om Sverige.
Vi har köpt cyklar och flyttat in i en villa men ska snart byta till en ännu större. Vi får hyra in oss i min kompis hus, hennes päron har låtit bygga det och bor där men ska vara borta ett tag. Stor tomt, saltvattenspool, tre hundar, drömkök etc. Mohaha.
Nu har vi en musunge som husdjur, han anlände igår, räddad från ett värre öde. Frank heter han.
Internetsitiationen i det här hemmet är ansträngd så en del ligger på paus för att förhoppningsvis snart återupptas men det är lite skönt på vissa sätt också.
Random inlägg med lite uppdatering mest. För att jag inte kunnat höra av mig lika mkt som innan.
Vi mår bra!:)

Inga kommentarer: