lördag, november 19, 2016

where my soul can begin to sing.

tillbaka. så självklart och ändå så skumt.
jetlag och stela muskler har hindrat mig från att njuta fullt ut, men nu börjar känslan infinna sig. nu när jag gått upp för morgonyogan 7:15 och druckit en iskaffe och inte längre har ont i huvudet.
den hårda sängen och den alltför höga kudden. myggfritt (!!) rum och mkt nära till favorithaket, lite längre till yogan men ändå väldigt överkomligt. tror jag ska inviga poolen alldeles strax.
huden börjar hitta sin elasticitet bakom alla sverigeflagor och snart ska den få en djupare ton också.
sinnen som legat i dvala börjar vakna och känns igen och ur den aspekten känns det som
a t t  k o m m a  h e m .
för att det ska kännas hundraprocent behöver han anlända. drygt två dagar till av de totalt nio långa. snart snart snart.
då ska jag le med min lever och mitt hjärta!

Inga kommentarer: