onsdag, mars 22, 2006

Hej hej hallå...

...alla kära läsare av denna blogg. Onsdag kväll och vad har man åstadkomit idag?
Hm...jag har motionerat lite i vanlig ordning. Tog mig till sats för att gymma (kors i taket!). Givetvis var benmaskinen jag tänkte använda ur funktion *fnys*. Nåja, gjorde iaf alla andra övningar, kändes lite grann, men det är knepigt...hur tungt ska det vara liksom? Får väl se om jag får nån träningsvärk, annars får jag sluta mesa. Aja...större delen av dagen har jag sprungit runt på stan som en virrig höna. Letat begravingskläder. Det var himla svårt för man vill ju inte köpa något man aldrig mer kommer använda. Ojojoj vad jag kliade mig i skallen, köpte, provade, provade, provade, lämnade tillbaka det jag hade köpt och köpte nytt....phew... Blev bra till slut iaf, nu har jag provat framför spegeln. Blev nästan så bra att jag funderar på om jag ska ha samma outfit på gasquen. Hm...ska i vilket fall packa ner alltihop nu för jag åker direkt till Mia och förfesten sen. Beslutsångesten kryper fram, inte helt oväntat. Men det är ju bara för att man vill att allt ska bli så bra som möjligt jämt. Man vill ha de finaste kläderna, den godaste och mest prisvärda lunchen, den bästa presenten osv osv....
Så nu ska jag försöka komma ihåg allt jag ska ha med mej och knöka ner i en väska. Har läst igenom anra gruppens PM och tänker förbereda det lilla jag ska säga imorgon i sängen. (Alltså jag förbereder i sängen, ska inte hålla presentationen i sängen-även om det vore skönt)
Ja, visst är jag duktig att skriva i min blogg? :-) Skulle vara ännu roligare med lite fler inlägg, nu har jag ju fixat så att vem som helst kan skriva, hade en knäpp inställning innan, so go ahead, make my day(?)
Imorgon far jag till Karlskrona så nu har ni flera dagar på er att bomba bloggen.
Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

hej! va kul me blogg! älskar att läsa om andra människors liv.. :)
ska snabbt och effektivt läsa igenom andra gruppens pm, så man kanske har nåt att säga imorrn... jag är grupp D =första passet, kl 8.15... suck, men, å andra sidan, då är denna fantastiska pedagogik över snabbare...!! ses!