tisdag, mars 21, 2006

Väder och vind

Man kanske kan tänka sig att våren e på G igen, det vore ju ganska logiskt, men man vågar inte hoppas för mycket. Solen skiner i alla fall utanför fönstret-och här inne sitter jag. Well, well...jag har iaf tagit en promenad, cyklat till o från sats (haft pass) och gjort en snabbrunda på stan. Tanken var att jag skulle köpa ett framlyse till min cykel så att jag inte kan använda det som ursäkt för att ta bilen när det är mörkt. Har nu lyckats trolla bort två framlysen bara för att de är så himla små, men det är ju det som är grejen! På Claes Olsson hade de bara gigantiska lysen, man ska väl inte behöva ta med en extra väska bara för att inte hamna i dispyt med farbror polisen? Aja...när jag ändå höll på provade jag X antal byxor, tänka begravningsbyxor. Mer eller mindra alla såg helt bedrövliga ut på mig. Suck. Jag ska göra ett grundligt sista försök imorgon, annars blir det till att rota runt i garderoben.
Ska nu kolla igenom balansen för att försäkra mig om att mitt pass blir lika galant som förra veckan(?) Så ska jag posta min sommarjobbsansökan. Jag= mycket duktig;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

hej stycket!
oj vad du har vart flitig med bloggandet! skoj ändå att läsa om vad du hittar på! då har jag en liten ursäkt när jag sliter mig från böckerna...att jag måste läsa vad stycket har för sig :) ja, idga har jag tvättat. jippi. haft skola och ätit kinamat. imorn ska vi skandinaver å göra reklaminspelning. ja..hmm...jag ska tydligen prata in nåt på svenska. får se vad det är, låter rätt skumt men..nu är kl halv ett på natten och det är dags för sängen. kamsahamida för mig och gonatt.