måndag, mars 20, 2006

Oops

Jag ljög i mitt senaste inlägg, gasquen är ju på lördag.
Nu har jag cyklat hem från ILU och vi är färdiga med vårt allra sista PM-hurra! Det är ju helt sjukt hur många PM vi har spottat fram sen första pedagogik kursen började i höstas. Freeeeeeeeeeedom (eller?)
Nu har jag några timmar t mitt förfogande och undrar vad jag ska hitta på...jag skulle kunna handla, borde/måste laga mat, kanske skriva nån sommarjobbsansökan (har skjutit upp i flera veckor, kanske är det så att jag egentligen inte vill ha ett sommarjobb?), ta en promenad, ja som vanligt finns det massor så jag borde inte fastna här.
Tänk...om 2 månader är det mitten av maj, härlig försommar och alla är hemma igen. Hoppas tiden går fort!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag måste också söka jobb. skjuter det framför mig hela tiden. det är nog som du säger, att man egentligen inte vill ha ett jobb. fast en inkomst vore ju inte helt fel.