torsdag, mars 30, 2006

pessimisten i mig

usch. nu sitter jag här å känner mig dålig för att jag inte är på väg till träningen som börjar om 10min. hade verkligen tänkt gå eftersom det vore bra eftersom jag ska vicka nästa v och av andra anledningar, men jag har verkligen iiiiiiiingen lust. ringde till madde för att få det bekräftat (att det är ok att inte träna).
känns som om jag borde göra nåt vettigt iaf. knackade på hos flugan så nu ska vi gå en promenad när hon har kollat klart på lost. det har faktiskt klarnat upp lite ute:-O
förutom träningsångest har jag middagsångest; orka fixa mat nu IGEN.
måste förbereda pass, träna på yoga positioner, plugga, köpa födelsedagspresenter, fixa glajer, tvätta och massa andra jobbiga saker. orka! blä.
jag vill ju bara ha en vovve. så kan de svara på mitt mail tack? skänk mig en hund, tack.
är fortfarande hungrig, trots min fina grötportion.
give me some love å allt skulle lösa sig?

1 kommentar:

Anonym sa...

tänker du verkligen skaffa hund? jag vill också ha en, men det är så otroligt dyrt här i new york eftersom jag måste ha en hundwalker. vad vill du ha för hund?