lördag, april 01, 2006

tjena snedbena.

det är lördag och jag är trött. jag lade mig för sent igår och gjorde massa saker på dagen. (observera att jag gjorde dem trots all ångest) lyckades alltså bocka av en hel del grejer från min att-göra-lista. (två promenader, två pass, gjorde matlådor, tvättade, pluggade yoga, spelade eye toy...) blev en jäkla massa motion och nu är även det extra ångestfyllda boxpasset överstökat. heja mej!
idag kom mor och far på besök. jag mötte dem på stan när mamma redan hade shoppat en kasse från Dea:-) Hittade och köpte en vårjacka så nu får det fan vara dags. det är ju iaf sol idag. vi åt sushi på ett nyöppnat ställe. (wasabi) det är alltid gott, och deras sushi var helt ok. knäckte givetvis inte yukiko, men det hade väl ingen förväntat sig heller.
handlat på maxi också....mmm.....bärmhults:-D
nu känner jag för en nap, men jag fastnar kanske här(?) man kan ju alltid kolla på hundar:-O
flugan ska ha fest snart...ska försöka locka hit madde...känns som klockan e mindre för att det e så ljust.
om en månad ligger uppsala i bakisdvala. hoppas det är varmt då!

1 kommentar:

Anonym sa...

ser inte texten? för mig är den likadan. är den superliten eller? jag vill ha en jack russel, en beagle eller en labrador. men ingen av dem fungerar i en lägenhet riktigt. måste nog vänta med hundskaffandet. men vill också ha en liten vän! men du har ju i alla fall fido, har du honom i uppsala eller i västerås? kramar!