lördag, april 15, 2006

Påskatider

Ah, nu är det verkligen vår! Idag har det varit helt underbart väder. Jag har suttit ute i trädgården och solat och det har varit riktigt skönt, lite svettigt till och med:-O Jag har fått lite färg och lite ränder (tro det eller ej). Det är gött när sommarminnena börjar göra sig påminda och man vet att det bara blir bättre.
Dessutom har jag nog fått mina föräldrar att förstå att jag är seriös när det gäller hundskaffande - och dem verkar acceptera det och har slutat sätta händerna för öronen så fort jag nämner det (hallelujah). Så nu jagar jag en pk eller pom valp lagom till sommarlovet. Att hitta en vore lycka.
Dessutom börjar det dra ihop sig tills pojkvän och vänner kommer hem från sina äventyr. (tjeho) Undrar nästan hur man ska ha tid att träffa alla och samtidigt hinna göra sånt man gör nu (vad det nu är?). Måste iaf tvinga mig till att plugga så jag slipper fler omtentor. Så våga inte locka mig med roligheter när jag ska plugga!!
För övrigt är det ju påsk och jag ska göra iordning lite sushi till påskmiddagsbordet:-D Ska väl ringa Henke o se vad som är bestämt inför kvällen också. Igår var vi på bio och såg V for Vendetta och lekte stand in familj.

Inga kommentarer: