måndag, april 17, 2006

Lost and Found

Ja nu har jag laddat hem senaste Lost, men jag får inte kolla förns jag har gjort klart utgångspunkten! Å nu gör jag allt för att skjuta upp den, typ skriver här, men ändå.
Är tillbaka i 018 regionen efter en dag i aprilvädrets tecken. Började med massage hos Vivvi. Very nice. Måste gå oftare...sen solade jag lite i trädgården innan det började regna. Fick lunch, fot hit o hade pass. Nu har jag ätit blodpudding(!!) Åt det sist nån gång i skolmatsalen skulle jag tro. Var sådär....
Vidare till the Found. Alla bort tappade saker är på plats igen. Allt fanns i bilar...nycklarna i Henkes bil och mobilen (efter mkt om och men) i mouchens bil. Hann dock spärra den innan jag visste att den var återfunnen så nu kan man inte ringa mig. Hoppas nytt SIM kort kommer mañana. Skönt att det löste sig. Mamma var helt störd hela dagen, "typiskt dig, du är slarvig, ungdomar pratar för mkt i mobil", men när jag fick tillbaka den sken hon upp och erkände att hon hade mått dåligt hela dagen pga det. Why kan man fråga sig...det var ju min mobil och mitt problem. Jobbigt att gå å må dåligt över andras problem...
Måste ju bara nämna att vi såg Hostel igår...eftersom den fått en del bra kritik trodde man ju att den kanske skulle vara bra, men tji fick man. Den var ju gaska kass. Inget för den känslige. Men vill man se en film med dåligt manus, dålig handling, lite justa tuttar och folk som blir torterade så kanske man kan hitta några godbitar i den här rullen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt att mobilen är tillbaka...Hostel var dålig alltså, synd jag köpte den igår. Men 6 spänn för lite schyyysta...Kram