söndag, april 16, 2006

Me I say an asele

Alltså...det är mitt i natten och jag brukar vanligtvis sova sött, men inte inatt.
På något mystiskt sätt har jag lyckats slarva bort både nycklar och mobil under kvällen.
Hur?
Förfest hos sanna på lillåudden...taxi t varda...häng och sköna snack, efterfest hos patrik (dahlbom somnar i soffan, vi lyssnar på musik, dricker rödvin o snackar), får skjuts hem med mouchen och går sista biten utan nycklar. Känner efter mobilen i ficken men upptäcker att även den är borta! Ringer på ringklockan som en idiot för att slippa sova i trädgården...pappa hör och öppnar. Ringer Henke som ringer bilen jag åkte med som säger att mobilen inte är där och den är inte heller hos patrik (där jag iaf är hundra på att jag hade den). Så vart är den? Vart ligger den och ringer? Och vart e mina nycklar? Stor sannolikhet att de ligger i henkes lite röriga bil. Hoppas det. Finns också en viss möjlighet att de finns hos sanna, i taxin eller på varda. Eftersom jag inte har vehövt använda dem har jag heller inget minne av dem. Attans.
Så går det när man ska på efterfest å allt. Nu ska jag sova. Sammanfattningsvis kan jag säga att jag i alla fall hade en mycket trevlig kväll.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej mitt i natten!..fast ja, jag är ju vaken! hoppas du hittar nycklar å mobil, jag hatar att tappa bort det.

å jag är sjuk. stackars mig. å jag måste ändå göra ett case till imorn. å solen skiner ute.

heddå heddå.

Anonym sa...

jo, det ar val okej om jag far ett jobb som jag halv vill ha sa lange det ar ett storre foretag som jag kan flytta mig inom. kommer nog hem i juni for att sedan borja jobba i juli. (om jag nu far ett jobb) var kommer du vara i sommar? uppsala eller vasteras?

jag vill sova, sitter pa jobbet och ar sa trott. snark!