torsdag, maj 25, 2006

Between Body Pumps

Yeah.
Jag sitter i mitt rum och lyssnar på nya musiken, har precis varit på kvartalet och pausar lite hemma innan jag ska tillbaka o köra med medlemmarna på sats.
Att det är en röd dag har jag mer eller mindre glömt bort. När man e student finns det ju inga röda dagar, eller? Tänkte kila in på Household, men det var ju stängt:( Ringde runt t veterinärer också, tänkte inte på att det är söndag-men svarar man så får man väl skylla sig själv;-)
Igår var det tenta och det gick galant...alla rätt=godkänt. Skönt att få facit på en gång o slippa gå å vänta på resultatet i veckor! Synd bara att man måste plugga vidare till nästa tenta på en gång. Men sommarlovet hägrar...
Träffade Fia och Selma. Handlade. Manne åkte hem. Me so lonely.
Bokade valpkurs. Orkar inte vänta längre! Tiden går så lååångsamt ibland.
Vad mer..?

1 kommentar:

Anna sa...

skönt att du klarade tentan... jag TROR att jag gjorde det. kanske låter skumt. men grejen är den att jag inte har avrundat till "ungefär likamed hela" droppar. så, om sören är petigast i världen får jag väl göra om talen och visa att jag kan avrunda.. känns löjligt. jag hoppas på att han har en bra dag när han rättar min.. nu, råplugg så man i alla fall slipper en omtenta. ses!